8 Aralık 2012 Cumartesi
Memory Currencies-记忆体货币- (Bellek Birimleri)
Meraklısına Bellek Birimleri
¤ 1 Bit = Binary Digit
¤ 8 Bits = 1 Byte
¤ 1024 Bytes = 1 Kilobyte
¤ 1024 Kilobytes = 1 Megabyte
¤ 1024 Megabytes = 1 Gigabyte
¤ 1024 Gigabytes = 1 Terabyte
¤ 1024 Terabytes = 1 Petabyte
¤ 1024 Petabytes = 1 Exabyte
¤ 1024 Exabytes = 1 Zettabyte
¤ 1024 Zettabytes = 1 Yottabyte
¤ 1024Yottabytes = 1 Brontobyte
¤ 1024 Brontobytes = 1 Geopbyte
¤ 1024 Geopbyte=1 Saganbyte
¤ 1024 Saganbyte=1 Pijabyte
¤ 1024 Pijabyte= 1 Alphabyte
¤ 1024 Alphabyte= 1 Kryatbyte
¤ 1024 Kryatbyte = 1 Amosbyte
¤ 1024 Amosbyte= 1 Pectrolbyte
¤ 1024 Pectrolbyte= 1 Bolgerbyte
¤ 1024 Bolgerbyte= 1 Sambobyte
¤ 1024 Sambobyte= 1 Quesabyte
¤ 1024 Quesabyte= 1 Kinsabyte
¤ 1024 Kinsabyte= 1 Rutherbyte
¤ 1024 Rutherbyte= 1 Dubnibyte
¤ 1024 Dubnibyte= 1 Seaborgbyte
¤ 1024 Seaborgbyte= 1 Bohrbyte
¤ 1024 Bohrbyte= 1 Hassiubyte
¤ 1024 Hassiubyte= 1 Meitnerbyte
¤ 1024 Meitnerbyte= 1 Darmstadbyte
¤ 1024 Darmstadbyte= 1 Roentbyte
¤ 1024 Roentbyte= 1 Coperbyte
24 Kasım 2012 Cumartesi
11 Kasım 2012 Pazar
Vücut Kitle İndeksi Hesaplayan Program
Merhaba Arkadaşlar bugün vücut kitle indeksini hesaplayan basit bir programın kodlarını paylaşacağım.Swing bileşenlerini daha önceki derslerde anlattığım için açıklama eklemedim.Buradan bakabilirsiniz Swing Bileşenleri-1 ve Swing Bileşenleri-2. Mimariye uyması için Main metodunun bulunduğu sınıfı başka bir pakette yazdım. Kodları aşağıdan inceleyebilirsiniz..İndirip kullanmak için Buraya tıklayın
Etiketler:
gettext,
Java,
settext,
Swing,
vücut kitle indeksi
12 Ekim 2012 Cuma
Swing Bileşenler-2
Etiketler:
Components,
görsel arayüz,
Java,
JRadioButton,
JSlider,
JSpinner,
JTable,
JTextArea,
JTree,
Pencere Açma,
Swing,
swing bileşenleri,
swing compenents,
user interface
4 Ekim 2012 Perşembe
Swing Bileşenleri-1
Önceki derste mimariye uygun pencere açmayı anlatmıştık... Bu derste Swingde bulunan bileşenleri oluşturmayı ve nasıl ekliyceğimizden bölümler halinde bahsedicem.
Yazacağımız kodlar AnaPencereGui sınıfının(class) içerisinde bulunan initPanel metoduna yazılıcaktır..
Yazacağımız kodlar AnaPencereGui sınıfının(class) içerisinde bulunan initPanel metoduna yazılıcaktır..
JLabel - JTextField ve JPasswordField
Etiketler:
Class,
Components,
görsel arayüz,
Java,
JButton,
JCheckBox,
JComboBox,
JLabel,
JLİst,
JTextField,
Metod,
Mimari,
Pencere Açma,
Swing,
swing bileşenleri,
user interface
7 Mayıs 2012 Pazartesi
Java'da Mimariye Uygun Pencere Açma
Projemizi oluşturuyoruz.Daha sonra;
Sağ tıklayıp new diyerek yeni bir Class oluşturuyoruz. Mimariye uygun olması için en az iki paket ve sınıfa(class) ihtiyacımız olacak.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)